Google+ EDOREVUE

20.10.2012 21:02
(prázdne)
0905563422
+3

Stránky Google+

Získajte sledovateľov v službe Google+
Stlmiť používateľa EDO REVuE
Zablokovať používateľa EDO REVuE
Nahlásiť tento profil
Nastavenia
·
Pomocník
·
Poslať odozvu

Stream

EDO REVuE

20:16  -  Verejné
Mám vnuka Edíka a psíka Doda.
S Dodom som denno denne. Je veľmi spontánny a temperamentný. Asi ako ja.
Horšie je to s Edíkom. Ten ma zatiaľ môže navštíviť len "na príkaz strany a vlády". Eliminujú ho odo mňa, aby ho uchránili pred "nepriateľským živlom"!
Žiaľ. Pre nedostatok inteligenčných produktov stany a vlády.
Dúfajme, že sa po čase všetko zmení. Gény sa nedajú zmeniť, ale Nežná revolúcia môže čo to premeniť. Škoda!
Kanašského deda ma NUMERO UNO. Ešte by som mu mohol zjemniť jeho krásnu, priateľskú dušičku. Ešte by sme si mohli zaspievať a ísť na Trabante do lesa. Neboj sa medveďov. Sú určite lepší ako ľudkovia.
Halo, halo.
Keď ma Edík počuješ, tak veď, že Ťa stále čakám. I keď režim je ešte stále na zaplakanie!  Dedo Edo.
Späť

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.